Paprocki & Brzozowski dla reserved

W internecie znalazło się od metra filmików reklamujących kolekcję paprocki & brzozowski dla reserved. Jest wywiad z projektantami (u góry), ujęcia z próbnego pokazu, zdjęcia pierwszych pack shotów, dokumentacja pracy nad projektami.
Oczywiście to dopiero początek. Potem będzie wysyp reklam na gadu-gadu (też ich nie lubicie tak jak ja?), maile (uff, na szczęście tylko na domenie interii i wp – czyli nie mojej 😉 i product placement w telewizji, nie wspominając oczywiście o zwykłych reklamach w gazetach.
Twarzą kolekcji zostanie Kornelia Strzelecka. Z informacji prasowych wiem, że odkrył ją francuski „Vogue” i w przyszłym sezonie będzie pracować m.in. dla Prady, ale nie jestem w stanie znaleźć jej zdjęcia.
Co do samej kolekcji – bardzo mi się podoba. Ładne materiały, oryginalne kroje, awangardowe wykończenia. Ciekawe tylko, czy Reserved rozwiąże sprawę sprzedaży tak jak H&M, czyli że po pięciu sekundach niczego już w sklepach nie będzie. Bo chociaż nie wiem jak by mi się te rzeczy podobały, nie mam zamiaru uwalniać swoich atawistycznych intynktów i bić się o bluzki z innymi klientkami. W takiej sytuacji wolę ponarzekać na Reserved, tak jak narzekam na H&M 🙂