Każdy, kto ma własną firmę z całą pewnością zgodzi się z wyrażeniem: „reklama dźwignią handlu”. Gdyby nie ona, wielu z nas miałoby o wiele mniej klientów. Jednak należy pamiętać o tym, że nie każda promocja okazuje się skuteczna, dlatego też nie należy podejmować się pierwszych lepszych akcji. Kiedyś kluczową rolę w reklamie odgrywał tradycyjny kolportaż. Dziś już coraz częściej zastępuje się go internetowymi sloganami i grafikami zachęcającymi do zakupu. Na pewno są one o wiele wygodniejsze, ale czy bardziej skuteczne? Większość internautów, widząc wyskakujące okienka, po prostu je zamyka i nawet nie zwraca na nie uwagi, nie mówiąc o zapoznaniu się z treścią. Niekiedy „stare” techniki okazują się bardziej owocne. Dlatego warto przypomnieć sobie o nieco zapomnianym sposobie, którym jest odzież reklamowa.
Skupmy się na jej zaletach. Jeśli jesteśmy w biurze i przyjmujemy klientów, warto zrezygnować z eleganckiego garnituru na rzecz koszuli z logo firmy. Sprawi ona, że kupujący podświadomie utrwali sobie nazwę i kto wie, może jeszcze kiedyś skorzysta z naszych usług. Natomiast jeżeli organizujemy eventy dla dzieci na świeżym powietrzu, zadbajmy o to, aby nasi pracownicy założyli koszulki firmowe, bowiem nie wszyscy uczestnicy spotkania od początku będą wiedzieli, kto go zorganizował, a dzięki takiej odzieży będzie to możliwe. Każdy kto ma restauracje niech zadba o to, aby kelnerzy mieli koszule z widocznym logo.
Odzież reklamowa jest bardzo ważnym, a zarazem niedrogim i prostym w wykonaniu elementem skutecznej promocji.